2010-01-17

Frukost-tankar...

Sitter ensam (här är mer folk men inte vid mitt bord) på hotell Mollbergs i Helsingborg och äter frukost. Igår satt jag ensam på Starbucks i Tokyo och åt frukost. För en vecka sedan satt jag tillsammans med min fru och mina föräldrar på Starbucks framför Petrona Towers i KL och åt frukost. Lördagen innan dess satt samma kvartett hemma på vår balkong i Singapore och frukosterade. Ytterligare en vecka tidigare satt jag och Sara hemma hos Saras syster med familj och föräldrar och hade en trevlig annandags-frukost. I morgon kommer jag troligtvis att äta på dagens Hotell Mollberg i sällskap med min kollega Daisy.
Är det inte orättvist att man kan äta frukost lite varstanns i värden, när man egentligen bara vill äta frukosten tillsammans med de man saknar och håller av och då allra helst den man älskar, saknar dig Sara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar